piątek, 20 stycznia 2012

The Muppet Show !

Od dziś w kinach możecie obejrzeć THE MUPPET SHOW
mam dla was kilka fajnych rzeczy związanymi z Muppetami ; D

Oto one :
Tapeta na komputer - Kermit 
Mam Piggy ustawioną i jeżeli ustawicie kogokolwiek tapeta nie jest rozmazana ! 

Ty Kermicie !  Przez ciebie śmieję się jak głupia na lekcji plastyki ! 
Nie no spoko ^^



Animal ^^ 

Muppet Show ; D 





Foozie : ] 


Gonzo ; D 

Ulubiona postać mojej mamy ; * 

Er Mua . ! Czyli moja  !
Mam dostać szału jak widzę Piggy w szkle na teczce koleżanki ; ] 



Uwaga ! 

Jedna ważna rzecz ! 
Jeżeli chcecie mieć Muppety na pulpicie to najpierw kliknijcie na zdjęcie ! 





Na razie myślę że  wystarczą tylko tapety jak coś napiszcie w komentarzu ! ; ) 

Nq ! 
 ------>  Krzyczała świniobicie !!!!! 
Spadam ! ; * 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.