poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Mały wykład na temat odchudzania się...

Wiele dziewczyn marzy o płaskim brzuchu,"jędrnych" pośladka i niezłych łydkach. Najlepszym sposobem jest bieganie-ale niestety poczekamy sobie tak do maja aż śnieg stopnieje... Więc Dziewczęta!!  Głowy do góry!! Uratuję Was moimi propozycjami !! :)
Od razu na wstępie powiem Wam tylko jedno : "Odmówcie sobie A6W!!! , ponieważ mały efekt jest po ty i można sobie przy tych ćwiczeniach skoliozy doprawić!! Skolioza-poważne skrzywienie kręgosłupa , przy 39 stopniach skrzywienia ma się operację." Mnie tak bolały od tych ćwiczeń plecy,że aż płakałam,a w szkole brałam od dziewczyn z klasy tabletki przeciwbólowe bądź jechałam na najszybszy kurs do domu,bo ból był nie do wytrzymania !!!

A teraz do konkretów : D
Ćwicz pośladki, uda, piersi, brzuch i boczki, jednocześnie ;) To są ćwiczenia na wszystko,czyli nasze piersi,pośladki brzuch uda.


Teraz chyba najbardziej krępująca rzecz kobiety:
!!!

Teraz 15 minut na pośladki ^^
sexi pośladkiJust try! :)

 I mam jeszcze dla Was tzw. wybór mieszany- czyli zestaw bodajże 36 ćwiczeń!! : )
...do roboty :)

Talia jak u osy ? Możliwe!!
koniec z boczkami

Oraz jak samemu w domu spalić 100 Kcal??
-100 kcal

Coś na celulit: (ja też mam spokojnie c; )
Ćwiczenia na redukcję CELULITU
A teraz efekty niektórych osób:
...

:).(nie koniecznie u każdego 2 miesiące :) )

Wszystko jest możliwe :)

Więc jeżeli chcemy taki brzuch:
płaski brzuch w tydzień
Ćwiczenia na płaski brzuch dr Tony Catersiano:


Superbrzuszki - każdy chyba choć raz w życiu wykonywał brzuszki, ale chyba nie każdy testował superbrzuszki. Kładziemy się więc na plecach i unosimy zgięte nogi tak, aby łydki były ułożone równolegle do podłogi. Następnie ręce krzyżujemy na piersiach i napinamy mięśnie brzucha. Robimy wdech unosząc głowę oraz górną część pleców. Teraz robimy wydech i powoli opuszczamy plecy, ale nie kładziemy głowy na podłożu. Ćwiczenie to powtarzamy 50 razy.

Odwrócone brzuszki - kolejnym ćwiczeniem na płaski brzuch są odwrócone brzuszki, gdzie również kładziemy się na plecach, ale tym razem przenosimy na początku proste ręce za głowę i chwytamy się dłońmi o coś. Następnie unosimy nogi tak, aby były w pionie do podłoża, a następnie lekko uginamy kolana. Teraz napinamy mięśni brzuch, dociskamy plecy do podłogi i robiąc wdech lekko unosimy biodra o kilka centymetrów nad podłoże. Robiąc wydech upuszczamy biodra na podłogę. Ćwiczenie powtarzamy 50 raz.

Cały trening powtarzamy jeszcze trzy razy, by być pewnym, że po tygodniu będziemy mieli faktycznie płaski brzuch, jak mówi dr Tony Catersiano. Powodzenia!!!
Musimy się zmotywować!!

Przypominam o konkursie: KLIK
Przypominam o Ewce: KLIK
Przypominam o Fanpage'u" : KLIK
Mój e-mail  w razie pytań:  nikaa13.blogger@interia.pl


Wesołych Świąt!! Oraz udanego ŚNIEGUSA-DYNGUSA!!!

4 komentarze:

  1. Jeju dzieki, ja wlasnie pracuje nieco nad soba, a tu mi zebralas mnostwo super cwiczen ! <3 tez robilam kiedys A6W i wlasnie mnie plecy strasznie bolaly ;/

    Zapraszam do mnie : http://dandfblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A6W odradzam każdemu,bo jeżeli ktoś ma skoliozę to może ją pogłębić a jak nie ma skoliozy to dzięki temu odcinek lędźwiowy w kręgosłupie może się mocno skrzywić i stąd te bóle.

      Usuń
  2. Nie robie tego na skolioze bo sie boje że sie pogorszy :(

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.