środa, 3 kwietnia 2013

Tamdaradam!! Oto "Gwóźdź" programu - Dominika ;D :)

Witajcie ludkowicze : D
Dzisiaj na w-fie tak się rozgadaałm,że dziewczyny przestały mnie słuchać,no seryjnie ludzie-poważka. A szczególnie jak Dominika (Fryga) zapytała się mnie gdzie jest Rychtal (bo zeszłyśmy na temat dentysty ;] ) ,więc jak jej zaczęłam tłumaczyć to w końcu wzięła sobie poszła -.- Ale na szczęście wróciła i od nowa jej tłumaczyłam,ale nie wiem czy zrozumiała ^^
 Dominika pochwaliłam się nam swoim nowym zeszytem z koalą , za który dała całe 7.50 :O Wszystkie obczaiłyśmy ten zeszyt i na prawde stwierdziłyśmy ,że zeszyt ogólnie spoko , okładka najlepsza ale z ceną to przegięli ... Nasza Fryga klasowa powiedziała także ,że zanim zczaiła ile ona dała za ten zeszyt ,to zdążyła wyjść z księgarni :O
A teraz zdjęcia Dominiki i jej zeszytu :3


 Prawda ,że fajna koala? : D
Jeszcze Wam wspomnę,że Dominika baaaaaaaaaaaaaaaardzo zadowolona,jak dowiedziała się gdzie czytany jest mój blog : 3
Coż by jeszcze na temat Dominiki powiedzieć, dziewczyna,która ma pełno energi,jak się fochnie to raz a porządnie,została wybrana najładniejszą dziewczyną z mojej klasy przez moją kuzynkę-Julkę za naturalność ( w sensie bez makijażu) i za włosy ;) O Dominice można się rozpisywać,może tak w skrócie- spoko ludzik : D
 

A skoro zaczęłam opowiadać o ludkach z mojej klasy-to przedstawiam Wam cały skład zajefajnej (najgrzeczniejszej w szkole) II D !!

No i przypomnę Wam o naszej Berci klasowej , którą tak wszyscy lubią : D 
Nie ma to jak czesać włosy sposobem Berci : P 
Takie tam zdjęcie w kantorku świetlicowym *.* 

Żegnam ludziska ;p 

PRZYPOMINAM WAM O 2 RZECZACH!!!

♥Fanpage----------> KILKNIJ  (nie pogardzę "lajkami" jest ich aż 8 -.-)
♥ KONKURS!!!!  -------------> KLIKNIJ   zapisywać się ludki ;)

1 komentarz:

  1. Na prawdę świetny ten zeszyt.Też chcę taki,a cena to przesada.:)

    Zapraszam do mnie.Może wzajemna obserwacja?

    youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.