niedziela, 24 marca 2013

KONKURS !!!!

Uwaga uwaga!! Panie i panowie !!
Zapraszam wszystkich na konkurs!!! Zaraz wszystko wyjaśnię i dodam,że są NAGRODY !!

Więc jest to konkurs na "Wiosenny nagłówek" ,wytyczne zaraz podam, a co do nagród... to powiem na końcu ;)
Wytyczne :

  • nagłówek musi być związany z wiosną i Blogiem (np.Inspiracje np: zdjęcia bądź coś innego);
  • wymiary: 900-1000px na 400-500 px.;
  • powinien na nim znajdować się adres oraz tytuł bloga;
  • musi być estetyczny
  • Prace wykonujemy w GIMPIE lub Photoshopie
Nagrody: Kolczyki + bransoletka + breloczek (wysyłam osobiście pocztą) 
Konkurs trwa od: 24.03.2013 r. do: 14.04.2013 r. Czasu jest dosyć dużo,więc powinniście zdążyć  :)

Liczę na chociaż 10 chętnych,inaczej konkurs nie ruszy. Aby się zapisać należy wpisać w komentarzu:
1.)Zaobserwować bloga (obowiązkowe)
3.)Swoją nazwe (nick) np. Milord
4.)E-mail (żeby skontaktować się z laureatem)
5.)Numerek (jeżeli piszesz komentarz jako pierwszy piszesz 1 itd..)

Liczę na Was !! ; )

Przykłady: (nie ma tam wszystkich wytycznych !! )


Trzymajcie się ciepło !!
Weronika ;D 

5 komentarzy:

  1. 1. wiesz kim jestem XD. Nikusiu ja chcę się zapisać!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślę jeszcze nad udziałem ,bo ciekawy konkurs.Ogółem świetny blog *.*
    http://truskawkowewspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajny wygląd ;D Napewno będe tu jeszcze wpadać ;> Zapraszam na ---------> http://xsumin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy konkurs. Zastanowię się.

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.