niedziela, 17 marca 2013

Cześć ludziska!!!

Hej Wam!!
Przepraszam za moją długą nieobecność,niestety miałam ponownie zepsuty komputer,to znaczy "umarł" mi główny dysk w procesorze i musiał być wymieniony. Wczoraj wrócił z naprawy po 2 tygodniach, ponieważ Pan,który go naprawiał szukał taniego dysku,który ma dużą pojemność. Niestety do końca nie jest naprawiony bo stacja tzw. dysków E - czyli dysk DVD/CD jest zepsuty i chwilowo mamy zastępczy,również czekamy na telefon z wiadomością ,że dysk został naprawiony.
Również piszę teraz tak "na spokojnie",ponieważ jestem tak z połowy można ująć-chora :C . Mam po raz kolejny stan ropny prawego migdałka,tak mnie boli,że aż mówić nie umiem. Śpię z szalikiem i piję dużo ciepłej herbaty a na wieczór szklankę gorącego mleko-wyczytałam,że to pomaga.Jutro,bądź we wtorek jadę z moim migdałkiem do lekarza rodzinnego i zobaczymy co  z tego wyjdzie.Ostatnio jak miałam ropne migdały - a to było jak wróciłam z sanatorium-groziło mi wycięcie migdałów.Teraz moja mama mi mówi,że jak będzie to konieczne będę mieć wycięta-tego najbardziej się boję.Dodatkowo 26 marca mam wycieczkę do Opola (opolskie) na kręgle do "Szarej Willi" i do kina "Helios"-mama powiedziała,że raczej w 100% nie pojadę ;C  Zdjątka :
Szara Willa - kręgielnia


Sala kinowa Helios

Dobra to teraz przejdźmy do konkretów!!! Chcę to wszystko nadrobić i napisać dla Was dużo postów jak tanio przygotować się do świąt wielkanocnych!!!
Posty z pomysłami pojawią się już dziś!! I również chciałabym podziękować wszystkim moim czytelnikom za 30.000 wejść!!! Bardzo dziękuję!!

1 komentarz:

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.