piątek, 22 marca 2013

Gimnazjalna Szansa na Sukces 2013




W moim gimnazjum (Zespół Szkoły Licealno,Gimnazjlanych. Publiczne Gimnazjum im. Polskich Noblistów w Byczynie-woj. Opolskie) odbyła się "Gimnazjalna Szansa na Sukces",wczoraj-21 marca-jak wiemy był dzień WAGAROWICZA,i z tej okazji nie było lekcji i odbyła się "GSnS". Dużo osób nie przyszło,bo im się  po prostu nie chciało *.*. Ja tak jak ja,jak zawsze nagrałam komórką całą uroczystość,dodałabym ale:
1.Prawa autorskie-czyli nie mam zgody ludzi,którzy występowali
2.Jak ktoś by się w szkole dowiedział to i tak kazałby usunąć -.-'
3.Filmiki trwają ponad godzinkę ; D

Teraz zdjęcia z przygotowań do "GSnS"



W tym dniu pogodziłam się po 3 tygodniach z przyjaciółką,z czego się ogromnie cieszę :) Również mam dla Was filmik,gdzie w "GSnS" tańczy nasza szkolna Ewka z klasy I "A" . Ewka jest bardzo lubiana w szkole, kiedy szalałam z nią przed uroczystością w szatni na korytarzu,postanowiłyśmy poświęcić moje nowe balerinki,za którymi nie przepadam bo mnie obcierają xp Więc było,tak że na ..3! Ewka pobiegła i się ślizgła a ja biegłam i biegła... i DUPA! cały tyłek miałam zczaskany ale  co tam ^^

A teraz specjalnie dla Ewki wstawiam filmik z jej tańcem,bo kiedy dzisiaj w szkole jej powiedziałam,że wczoraj posta nie dałam na blogu to się zawiodła ;C Więc Ewko moja ty najdroższa !! Specjalnie dla ciebie właśnie tutaj i teraz wstawiam filmik !!!

FILM Z PRYWATNEGO ARCHIWUM - EWKA SAMA UCZYŁA SIĘ TAŃCZYĆ !!!

A teraz zdjęcie moje i mojej przyjaciółki po ugodzie w czapce Ewkii *.*
Wyszłam jak nie powiem co xp
To przez Ewke ,rozśmieszała mnie : D


A na koniec jeszcze jedno zdjęcie z Ewką i jedno zdjęcie z przygotowań : D 

 
Każdy z gimnazjalistów dostał pomarańczę i sok z pomarańczy na poczęstunek w ramach projektu szkolnego "Wiosna-samo zdrowie!!" Sok był robiony przy nas,i każdy miał sensacje : D

Dobra,mam nadzieję,że Ewka się ucieszy nową popularnością,a ja się ucieszę waszymi kliknięciami "Lubię to!" na moim fanpegu Twórcze Inspiracje. KLIKNIJ TUTAJ ABY IŚĆ DO FANPAGE'A


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.