wtorek, 19 marca 2013

Przypominam o Fanpage'u ;)


Hejjoooo ! ;D  Przypominam Wam o Fanpage'u na Fc KLIKNIJ TUTAJ . Bardzo Was proszę o kliknięcie "Lubie to!"- dla Was to nic takiego i jedno kliknięcie a dla mnie wielka sprawa :)
No więc tak,dlatego,że jest to mój 400 post,to będzie on taki..taki.. INNY.. ^.^
Trochę popisze dodam zdjącha i nowe ciekawe rzeczy : )

Więc najpierw przypomnę Wam moje kochane kotenieńki : D Przeglądałam wczoraj na informatyce posty i postanowiłam przypomnieć Wam o moich kotkach : 3

Tita

Poter

I moja (znaczy to jest on ale ja tak mówię) kochana Harrietka :) 

PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ ZDJĘĆ-ARCHIWUM PRYWATNE

Na dzień dzisiejszy Harry i Potter na początku tego miesiąca skończyli 2 lata :) Są u mnie od urodzenia-a Tita na zdjęciu to ich mamuśka ;)

Również zajęłam się wyszywaniem : )


Wyszyłam nieco więcej,jest to zdjęcie z niedzieli. Wiem mało zrobiłam ale ja zawsze wyszywam wieczorem jak wiem że umiem na sprawdziany kartkówki i mam zrobione lekcje : D (chociaż po części)

A teraz mój największy niestety problem,tak jak wszyscy wiemy-idą święta,u mnie w rodzinie jest tradycje,na dawanie sobie prezentów,ja wymyśliłam co kupić mojej mamie,chciałam jej kupić donniczkę ceramiczną,więc poszłam z Agatą na rynek Byczyński i wzięłyśmy się za poszukiwania,nie umiałyśmy nigdzie ich znaleźć,ale... bravo dla Agi!! Znalazła 4 piękne doniczki,które tylko teraz czekają do odbioru :) (dzięki Agacie-koleżance z klasy) Problem tkwi w tym,że nie umiem zdecydować się,którą doniczkę mam wybrać,każda jest fajna i ładna : 3 ale tylko 1 mogę wziąć -.- 
Teraz ankieta dla Was. Wybierzcie,którą doniczkę mam kupić w piątek :) 




sonda

A oto zdjęcia:




Wasze głosy są dla mnie ogromnie ważne !

A teraz "Gwóźdź" tematu ; 3
Jakaś osoba z mojej szkoły,napisała w świetlicowej dziupli link do swojego Ask(a).fm dodam wam zdjęcie i zadawajcie pytania tej osobie,będzie się cieszyć : D 

I taki dwa fajne cośki,które ktoś napisał na ścianie w dziupli ;) Przy okazji,podziękuję tu Kasi z mojej kl. za pożyczenie lampy błyskowej w komórce ;)


Przepraszam,ale dodając to zdjęcie,nie chce się ono odwrócić ;C

To tyle by było na ten 400 post ;) 
Trzymajcie się ciepło !!! Bo zima wróciła... ;o Czy tylko ja mam już jej dosyć :C ?


2 komentarze:

  1. stawiam na doniczkę z wiewiórą :) I wyszywaj, wyszywaj! Tylko pochwal się skończoną robótką! A koty- cuda! Aż szkoda, że ja psiara jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewióra najlepsza ;3
    Śliczne kotauke *-* Wyściskaj ode mnie;p
    -> www.psiblognaczterechlapach.blogspot.com/
    -> www.twilight-my-wold.blogspot.com/
    -> www.oczamichomika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.