wtorek, 28 sierpnia 2012

mały news ; ]

W sanatorium jestem już od 6 dni,jeszcze 18 i do domu.Jest fajnie,lecz nie mam dostępu do bloga,więc moja siostra Victoria informuje mnie o wszystkim.Dostałam kartkę z moimi zabiegami:bloczki,zespół 1,wirówki,basen i solux.Jedzenie jest dobrze,nie narzekam.Po powrocie do domu zrobie dla Was mini reportaż,coś w tym stylu o tym miejscu.Będzie dużo zdjęć.Mała notka specjalnie dla Was i Obserwatorów bloga .Z pozdrowieniami Weronika.
                                               z łańcuszkiem

Opaska
Bransoletka ;p
DIY handmade


Trzymajcie się : )

2 komentarze:

  1. Śliczne te opaski, czekam na dokładny opis! Pozdrawiam, miłego wypoczynku! :)
    rubinowyszczygiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie słodkie, *.*
    fajny blog ;)
    wpadniesz?
    http://let-me-seee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.