piątek, 16 sierpnia 2013

Żniwa rozpoczęte ....

Jak już od początku wiecie, mieszka na wsi ;)
Właśnie dzisiaj rozpoczęły się żniwa koło mojego domu, bardzo się z tego powodu cieszę, bo mam wtedy okazję popatrzeć sobie na kombajny i traktory. Zrobiłam dla Was kilka zdjęć :>

Kombajn ,który zaczął żniwa ;)














<--- mój pies Goti (gortencjusz, Duduś, Guguś, Dudi , Gorti) również chciał mieć zdjęcie, które prawie się udało ! : >






<--- i wyobraźcie sobie że niedawno moja mama myła okna :3 




Takie widoki mam z okna w przedpokoju :-)


A takie widoki miałam,gdy składałam pranie :-)


Wiem, wiem .. pomyślicie sobie czy zwariowałam... Ale szczerze to zawsze chciałam pojechać kombajnem w pole , ale nigdy nie miałam takiej okazji , traktorem jechałam 2 razy w życiu i powiem Wam, że było bardzo fajnie ! :-) 
A czy Ty jechałeś kiedyś kombajnem ?  ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.