niedziela, 3 listopada 2013

Hejo :)

Witajcie kochani :) Chciałabym jeszcze raz wszystkich przeprosić za moją długą nieobecność,wiecie... tyle nauki jest że nie mam na nic czasu,teraz też siedzę przy książkach,ale robię sobie mały odpoczynek od nauki. Siedzę adobie na fotelu przykryta kocykiem i z nogami na kaloryferze bo jest mi mega zimno :c

Zbaczając z tematu,mam pytanie do Was. Powoli idą święta,za oknem ponuro i zimno,a na blogu jest letni klimat. Czy zrobić jakiś mały remoncik ? A może macie jakieś pomysły co powinno zniknąć a co pojawić się na blogu?:) Przez moją nieobecność zauważyłam,że licznik odwiedzin praktycznie stanął.

Każdego kto tu zagląda proszę o odpowiedź na moje pytanie w komentarzu.

Możecie zgłaszać swoje blogi go kategori SPAM,każdy blog zareklamuję w poście :) Udanej niedzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.