poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Dzisiaj maskotki :)

                                                     Witam was serdecznie !!
Na dzisiaj naszykowałam maskotki ;) Ale nie moje tylko szablony :)
Oto szablony:

(kliknij na obrazek żeby się powiększył ;) )
A teraz jak powinna wyglądać maskotka po ukończeniu :]

  Zdjęcie przerobiłam .  Ale nie martwcie się miś nie musi być taki jak na obrazku. Może być z innego materiału ;)

Podam wam także jeden link na pieska bo nie można skopiować foto ;(
To jest ten link ;) Zdjęcia które robiłam dodam za kilka minut ponieważ moja siostra ma kartę pamięci :[
To na razie tyle :]
                 

                                                           Weronika :]

2 komentarze:

  1. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam takiej wiedzy i umiejętności więc zabawki moim dzieciom po prostu kupuję. Teraz mają nowe zabawki z https://modino.pl/granna i muszę przyznać, ze są one bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.