niedziela, 7 sierpnia 2011

Moje Inspiracje i Przedstawienie się ;-)

Witam was ! :) Nazywam się Weronika i 12 sierpnia kończę 13 lat :)
Moimi inspiracjami jest fotografia  a także haft krzyżykowy i wile innych..
Jeszcze jedną moją inspiracją jest szycie maskotek ;) Nie ma ich zbyt wiele bo nie mam na razie szablonów :(
Tak na start pokażę wam fotki mojej siostry przerobione prze ze mnie ;)
A oto one :
To jest mój kotecek O.o  Ma na imię  Potii ( potter)  ma 6 miesięcy i ma jeszcze brata bliźniaka.
Da się ich rozróżnić na całe szczęście Harry ( bliźniak ) ma biały nosek i białą ciapkę na końcu ogona :*
Pokażę wam ( z internetu ) jakie robię prace haftem krzyżykowym ;)

Oto one:



To są prace które robię . 
Tą dziewczynkę robię tylko na zamówienie ponieważ to jest prezent na chrzciny ;)

Pf.....  Co by wam tu jeszcze pokazać na początek.
Podam wam kilka linków na wzory haftu krzyżykowego ;)

Oto one :
                                                                  http://www.wzory-haftu.pl/      Tutaj są genialne wzory do wyszywania online .!
Ymm... To chyba tyle na dziś...
Trzymajcie się i do zobaczenia jutro .!


P.S. Oto fot na pożegnanie ;p

To narazie .! ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.