wtorek, 8 listopada 2011

-.-'

Siema ludziska 

 Buziak dla mojej kumpeli  Gabi z okazji urodzinek  : ***  No i kwiaty 

Nie mam dziś żadnego wzoru bo nie chce mi się resetować kompa i skanować wzory jutro dodam słowo harcerza 

Dam wam link do przerabiania własnych zdjęć do bólu i za free

Oto on :  http://www.coricamo.com/photo/index.php
                                       ^
                                        |
                                        |

To ten link do góry polecam wydanie Twórczych inspiracji za 7,90 baardzo fajne wzory 
Wiem troche nudna jest dzisiejsza notka  ale jeszcze raz najlepszego Gabi !
Oklaski dla Gabryśki !    

I mój , znaczy nasz mały mix   14 lat minęło jak jeden dzień.. tra ta ta ta ta... 14 lat minęło ... 14 lat minęło ... 14 lat minęło jak JEDEN DZIEŃ !

Jeszcze raz oklaski .!! 


To ja znikam ! 

Nq ! ;*
Twórca Weronika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.