poniedziałek, 7 listopada 2011

Ymmm.... -.-' Brak weny twórczej ; p

Siemson ludziska ; D
Mam do was " romansidło " u mnie w sql jest konkurs na pamiątkę do użytku województwa małopolskiego chciałam wyszyć smoka wawelskiego ... dobry pomysł . ?
Nie mam pomysłów -.-'
Albo taki koneq : Zrobić konkurs o przygodach puszki Aluszki x C  Chodzi o recykling  
Nie no powaga normalnie ZAJEDWABIŚCIE -.-'
Mam dla was  moje osobiste wzory z różnych gazet tylko kilka bo sis się " śpieszyło '  Ale brawa dla niej za chwile  uwagi 

No to zaczynamy !
 moja nie dawano chyba 3 dni temu zaczęta praca dla mojej mamy ; D  to jest małe j macie szablon pod spodem ;D  Szukajcie sb ; p 



a to tulcacek z wielkanocy jak widać jeszcze nie skończony x C  W toku...



To tyle na dzisiaj Nq  ; * 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.