wtorek, 9 lipca 2013

Do czego możemy wykorzystać ćwieki?

Witam Was moi czytelnicy : 3
Przepraszam za długą przerwę ale tak jakoś wypadło...,że nie pisałam postów.
Dzisiaj zajmiemy się tematem ćwieków, do czego się przydadzą, czy są drogie czy tanie, czy w ogóle jest z nich jakiś pożytek. Sama zainwestowałam w ćwieki i powiem szczerze, że jestem z nich zadowolona.

A więc zacznijmy od punktu, do czego przydadzą się nam ćwieki ?
   Ćwieki mogą nam się przydać do przeróżnych rzeczy lub ciuchów, nawet takich które chcemy wyrzucić.Podam Wam kilka przykładów. Robię małą rewolucję w moich szafach i tylko rzucają się słowa :
-za małe
-feee
-OMG jak ja tego dawno nie nosiłam
-to dam siostrze
-to wyrzucę
Radzę w takich sytuacjach zrobić mały resort w ciuchach po raz drugi i pomyśleć czy z nich nie da się zrobić jakiegokolwiek DIY. Tak samo z butami.

Czy ćwieki są drogie?
   Nie, ćwieki nie są drogie, ale czasami sprzedawcy na allegro tak się wycfanią,że ćwieki będą najtańsze na stronie a z przesyłką najdroższe.
Ja za moje ćwieki z przesyłką zapłaciłam przelew ok. 7zł 89 (?) gr. Płaciłam za 100 sztuk listem ekonomicznym , martwiłam się że będą iść 2 tygodnie a tu niespodzianka! Były w piątek (a zamówiłam w poniedziałek) : )

Czy w ogóle jest z nich jakiś pożytek ?
Tak , jest i to ogromny pożytek. Jeżeli masz trampki , w dodatku nowe,i nie nosisz ich, dodaj im uroku dzięki ćwiekom i ciesz się nimi ^^  Również możesz przerobić spodenki czy opaski, bransoletki, spodnie czy koszulki bądź T-shirty.

Oto przykłady:



 Na zdjęciach są przedstawione ćwieki piramidki.

Jeżeli ktoś nie odróżnia ćwieków: 
- piramidki

- różnego rodzaju stożki (oba zdjęcia)


Mam nadzieję,że ten post Wam się przyda :) 
Życzę miłego dzionka ! 
P.S. Jak Was się podoba nowy wystrój bloga? 
Odpowiedzi piszcie w komentarzach. W razie jakichkolwiek pytań piszcie na e-mail: 
nikaa13.blogger@interia.pl


1 komentarz:

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.