środa, 10 lipca 2013

Kiekrzu nadciągam !!!

Jak już Was poinformowałam w piątek wyjeżdżam do Kiekrza na 3 tygodnie. Jestem już spakowana , ostatnie ciuchy dzisiaj się prały. Drobne zakupy zrobione, pozostało mi kupić tylko najmniejsze drobiazgi , które kupię na miejscu. Jeżeli ktoś chce sobie poczytać troszkę i pooglądać zdjęcia o tym szpitalu zapraszam tu ---------> http://www.kiekrz.com/ .
   Muszę się Wam przyznać,że i tak będę za wszystkim tęsknić, niby nigdzie daleko nie wyjeżdżam a jednak ... Cieszę się, że będą dziewczyny z zeszłego pobytu, o czym wspomniałam już ostatnio. Liczę na Was i mam nadzieję, że pomimo mojego wyjazdu będziecie tu zaglądać, ponieważ posty dalej będą pisane ! Jak pamiętacie jeszcze w roku szkolnym , bodajże w kwietniu , specjalne z myślą o moim wyjeździe do Kiekrza ściągnęłam Bloggera na Androida i teraz cały czas mogę dla Was pisać ^^ .

P.S. Dzisiaj ogłoszę konkurs , nie będzie żadnych zasad ,żeby się do niego zapisać :) Liczę na to,że będzie tu troszkę chętnych.

Wejście do budynku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.