sobota, 10 listopada 2012

Mała zmiana

Witam wszystkich !!!
Mam dla Was dobrą nowinę! Zrobiłam ruchomy remont bloga-to po pierwsze.Druga rzecz-to to, że będę pisała nie co weekend , tylko wtedy kiedy będę na komputerze (prawie codziennie).A trzecie (najlepsze)-szykujemy się powoli do Świąt Bożego Narodzenia, i będzie dużo pomysłów i ciekawostek jak ustroić,i urządzić w domu świąteczny klimacik ;)

Serdecznie wszystkich zapraszam na bloga.
Pamiętajcie!!! Jeżeli lubicie mojego bloga,i macie pełno znajomych,przyjaciół,cioci, kuzynek , kuzynów itd... to powiedzcie im o moim blogu i niech zajrzą szczególnie na listopadowe posty!!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!!

Na koniec chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia mojej przyjaciółce Gabrysi, z okazji  15 urodzin!!!

Gabrysiu!
Z okazji urodzin, życzę Ci wszystkiegooo najlepszego!!!
Dużo zdrowia ,cierpliwości i słodyczy Weronika Tobie życzy!!!
Życzę Ci także , żebyśmy po skończeniu szkoły o sobie Nie Zapomniały!!

Z całego serducha życzy : 
                           Wrona

Przepraszam że spóźnione , najważniejsze , że szczere!

3 komentarze:

  1. 100 lat dla niej tez zycze : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję weroniko że pamiętasz o moich urodzinach
    no i też nie zapomnij że ja cały weekend siedzę na blogu i coś z niego robię
    DZIĘKI WIELKIE JESZCZE RAZ ZA TAKĄ NIESPODZIANKĘ NIE ZAPOMNĘ O TOBIE DO KOŃCA MOJEGO I TWOJEGO ŻYCIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Bercia Bercia ;D A może inaczej , kiedy ty na blogu nie jesteś ? xD

      Usuń

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.