niedziela, 11 listopada 2012

Zapowiedź.

Zgodnie z obietnicą od dziś czyli 11.11.2012 będą pisane świąteczne posty.Pierwszy post ukarze się dziś wieczorem.
Mam dla Was-czytelników bloga super (jak dla mnie) nowinę.Będę organizowała co jakiś czas konkurs,będzie polegał on na tym,że będziecie musieli zrobić nagłówek bloga , taki jak zrobiłam ja-mam na myśli adres bloga itd...

A wracając do postów świątecznych,to głównie będziemy się skupiać na:

  • pysznych plackach,które są warte zrobienia i nie są drogie
  • ciastka,pierniki 
  • przystrojenie domu,jak samemu wymyślić dekoracje-jak je zrobić
  • jak stworzyć klimat świąteczny
  • oraz wiele wiele innych fajnych rzeczy 
Zachęcam do czytania bloga.
Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niemiłe komentarze usuwam.
Komentarze typu: Fajny blog itp.. + link do twojego bloga uznaję jako spam i także usuwam.